2. INFORMĀCIJA PAR INTERNETA VEIKALU euromobile.lv
2.1. CENAS Visas cenas precēm INTERNETA VEIKALĀ uzrādītas Eiro kopā ar pievienotās vērtības nodokli. Izmaksas par preču piegādi PIRCĒJAM nav iekļautas preces cenā.
2.2. VALODAS INTERNETA VEIKALA PIRCĒJIEM ir dota iespēja veikt pasūtījumu un noslēgt distances līgumu latviešu valodā vai krievu valodā.
2.3. PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA
Pircējam ir iespēja iegādāties jebkuru internet veikalā izvēlētu preci ,pasūtot ti internetā ([email protected])
Noformējot pasūtījumu internetā Pircējs automātiski tiek piereģistrēts un saņem paroli piekļūšanai savai pastkastītei. (Tas nozīmē, ka pasūtījumus var veikt tikai piereģistējušies mājas lapas lietotāji )
2.3.1. Pirmais pasūtījums
1. Izvēlieties preci , iepazīstieties ar preces aprakstu un ja šī prece jūs apmierina , nospiediet pogu „PIRKT”
2. Jūs redziet izvēlēto preci „GROZĀ”.Jums ir nākamā iespēja:
*precizēt daudzumu.Ievadiet nepieciešamo daudzumu lauciņā „SKAITS”
*izdzēst no lauciņa „GROZS”nepareizi izvēlētu preci. Nospiest pogu „X”preces attēla labajā stūrī .
*atgriezties pie preču izvēles . Nospiest pogu „ATGRIEZTIES PIE PREČU IZVĒLES”
*psūtīt izvēlēto (-ās) preci (-es). Nospiest pogu „PASŪTĪT”
3. Aizpiediet reģistrācijas reģistrācijas formu(lauciņi kas atzīmēti ar * jāaizpilda obligāti), nospiediet pogu „APSTIPRINĀT PASŪTĪJUMU”
4. Izvēleities plānoto preces saņemšanas datumu un laiku;
5. Izvēleities jums piemērotāko preces piegādes veidu. Nospiest pogu „APSTIPRINĀT PASŪTĪJUMU”;
6. Izvēlieties apmaksas veidu . Nospiest pogu „APSTIPRINĀT PASŪTĪJUMU”;
7. Kā pstiprinājums veiksmīgi pabeigtam pasūtījumama būs teksts „VEIKSMĪGI!!!” un pāreja uz sadaļu”MANI PASŪTĪJUMI”, kurā būs saralsts jūsu pasūtīkumu saraksts un statuss .Sākuma statuss vienmēr būs „GAIDA APSTIPRINĀJUMU”. Pēc tam , kad operators būs pārbaudījis jūsu pzsūtīto produktu atlikumus noliktavā un pasūtījuma izpildes iespējas jūsu izvēlētajā laikā , statuss izmainīsies uz „IZPILDĀS”
Nospiediet pasūtījuma Nr. un jūs pāriesiet uz detalizētu pasūtījuma aprakstu.
Detalizētā pasūtījuma aprakstā būs iepējams redzēt visu kopējo informāciju par jūsu pasūtījumu:
prece (-u) nosaukums(-i), skaits, cena(-as) bez PVNnodokļa, atsevišķi PVN nodoklis un maksa par piegādi (jā tā pasūtīta). Sadaļā KOPĀ būs kopējā pasūtījuma apmaksas summa.
Ja nepieciešams veikt vēl kādas korekcijas jūsu pasūtījumā – nospiediet uz saiti `JA KAUT KĀDI NO DATIEM NAV PATIESI , LŪDZU KONTAKTĒTIES AR INTERNETVEIKALA ADMINISTRĀCIJU!`
8. Apsveicam ! Jūsesat veicis pirmo pasūtījumu un vienlaigi kļuvis par reģistrēto INTERNETVEIKALA lietotāju. Informācija par jūsu reģistrāciju un pasūtījums tiks nosūtīti iz jūsu uzrādīto elektroniskā pasta adresi.
2.3.2. RĒĢISTRĒJIES LIETOTĀJS (lietotājs, kas jau iepriekš veicis pasūtījumu mūsu internetveikalā)
Tiklīdz pasūtījuma formā jūs norādīsiet savu e-mail adresi, kuru iepriekš lietojāt pasūtījumos, jums tiks piedāvāts ievadīt paroli. Ja būsiet aiznirsis paroli, izmantojiet zemāk redzamo saiti „AIZMIRSĀT PAROLI?” Uz jūsu e-pasta adresi tiks izsūtīta informatīva vēstule koordinējošu saiti. Ieejiet šajā saitē vai nokopējot to adresu laukā Jūsu brauzer. Jums tiks piedāvāts izveidot jaunu paroli. Tālak sekojiet instrukcijām.
2.4 NOSLĒGTĀ LĪGUMA GLABĀŠANAS NOSACĪJUMI
PĀRDEVĒJS neglabā noslēgtos līgumus par INTERNETA VEIKALĀ iegādātām precēm
Pasūtījuma noformēšanas procesa visās stadijās Internetveikalā Pircējam ir iespēja labot ievadāmos datus , atgriežoties par vienu vai vairākiem soļiem atpakaļ.
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas Pircējam ir iespēja labot jebkuras kļūdas sazinoties ar mums pa tālruni +371 27799217,+371 67845007 vai pa e-pastu
[email protected]
Mūsu rekvizīti:
Euromobile SIA;
Varaviksnes gatve 12-20, Rīga, LV-1082, Latvija;
Rēģ.Nr: 40003413458;
PVN Nr: LV40003413458;
SwedBank A/S; swift:HABALV22;
kont: LV95HABA0551003277101